donderdag 23 december 2010

Sneeuw



Hallo Thuis

Daar was ik dan weer. sorry dat het een dag later is.
En ja ook hier hebben we sneeuw en ik moet zeggen dat de meriva best goed is in de sneeuw waar er best een aantal mensen vast zaten op een heuvel ging de meriva door, en ik moet zeggen dat ik het vrij leuk vindt het rijden in de sneeuw.
en laat me zien wat is er nog meer gebeurt hier,
we vonden vorige week een man genaamd Brian hij is +-40 en is zo ver zo goed we hebben hem een stuk van de eerste les gegeven en hij begrijpt het zover.
en dat was min of meer al de lessen en dan hebben we weer heel veel tijd gestoken in het proberen om nieuwe onderzoekers te vinden en dat gaat vrij gestaagd, en verder hebben we 3 of 4x per week met de Elders in Gillingham 1 en dat is altijd wel heel gezellig en er heerst gewoon een goede eenheid tussen ons dus dat is wel heel lekker.
en dat is min of meer alles wat er gebeurt is.
dus ik denk dat dat het is totdat ik jullie hoor aan te telefoon.
Allemaal een fijne kerst en een gelukkig Nieuwjaar

Groetjes
Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten