zaterdag 18 december 2010

Het nieuwe gebied



Hallo Thuis,

ten eerste stuur het pakketje gewoon naar London we zijn daar nog een keer voor de kerst.

En dan dit gebied heeft een luxe flat heel erg mooi en omdat er zusters voor ons in de flat waren is het zeer schoon en ruikt veel beter dan een normale zendelingen flat,
en het rijden is heel erg leuk woensdag tot vrijdag was er sneeuw op de weg, en ik moet zeggen een Meriva doet het vrij goed in de sneeuw en nog geen schade gereden het is gewoon heel erg lekker om eindelijk weer een auto te rijden ik moet zeggen dat ik dat wel gemist heb, en ook hier heb je heel veel mensen die bang op de weg zijn, maar ik moet zeggen ik vindt het leuk rijden met een wit laagje over het wegdek.
en voor de rest over het gebied, het is totaal anders dan London, veel stiller.
op het moment hebben we helemaal niet om te onderwijzen dus we kunnen lekker met een witte lijst beginnen,
Zover al de leden die we ontmoet hebben zijn zeer goed en zeer vriendelijk naar zendelingen toe, je heb altijd een paar mopperen omdat we de zusters vervingen maar dat hou je altijd, maar over het algemeen de priesterschap is blij met eindelijk weer elders.
en we beginnen gewoon langzaam aan alles te wennen aan de omgeving omdat we allebei natuurlijk nieuw in dit gebied zijn.

Ik moet helaas sluiten omdat ik niet echt veel tijd heb op de computer.


Groetjes Mike

Alles gaat goed hier,
en ja het is heel erg lekker om weer eens in een auto rond te rijden, lekker warm zeker nu we heel veel tijd besteden aan het zoeken van nieuwe onderzoekers omdat we er helaas geen hadden, maar we hebben vrij veel mensen gevonden die we deze week gaan opzoeken dus hoppelijk hebben we succes en hebben we eindelijk wat onderzoekers
dus we hadden haast geen afspraken deze week op een paar etend afspraken na,
en ja we hebben afspraken voor de kerst dus dat zal wel goed komen.
en dat is zo'n beetje alles wat er gebeurt is het is heel veel deuren kloppen dus niet echt iets spannends.
en we hebben al een heel goed gevoel voor dit gebied en we kunnen alles zover vinden dus dat is ook wel lekker.
en dat is het zo'n beetje denk ik omdat ik niet echt meer kan verzinnen omdat er simpel weg niet echt meer gebeurt is.

Groetjes

Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten