woensdag 26 januari 2011

Lange tijd en we zoeken







27-12-2010
Sorry dat het een paar dagen later is dan normaal maar
de bibliotheek was gesloten voor de laatste 3 dagen en we hebben
hier geen internet cafe.


Er is heel weinig gebeurt sinds het telefoontje,Met de andere Elders Film's gekeken
1 kerstdag sávonds.(Want dan mogen we niet op pad.Disney tekenfilms kijken mag(note blog)
Toy Story 3 is inderdaad goed en Shrek 4 is niet zo goed en dan hebben we een paar andere gekeken zoals mulan enzo en dat was gezellig met die andere zendelingen.

Dat was het voor deze week heel kort maar het gaat nog steeds goed hier.



Gelukkig Nieuw Jaar 2011


Daar wast ik dan weer,
Het is al weer 2011
Laat me zien wat er dan allemaal weer gebeurt is hier in Sittingbourne
oudejaars avond hebben samen met de Gillingham 1 elders door gebracht in ons appartement en dat was wel heel gezellig en we zijn tot 12 op gebleven maar gelukkig hadden we 1ste vrij dus hadden we nog een dag gezellig met elkaar.
We hebben een gerisk en een paar spellen gespeeld dus gewoon een goede tijd met elkaar gehad.
Was lekker op tot rust te komen, en dan daarna er weer hard er tegen aan.
Het was vooral weer een week met het zoeken naar nieuwe onderzoekers en nog steeds niet heel veel succes.
Daar mee, maar we gaan gewoon door we hebben en paar gevonden die geintreseerd lijken dus we gaan terug naar hun een van deze dagen,
Helaas op het moment heeft de vrouw van Brian wat problemen en hebben we hem dus niet meer gezien en Marion is helaas ziek.
Dat zijn min of meer de groote updates wat er gebeurt is helaas niet zoveel maar we blijven proberen om nieuwe mensen te vinden.



Groetjes Mike

ohja volgende week is weer moves dus zend geen brieven meer naar dit adres na donderdag, omdat helaas de post hier nog steeds ontregeled is na de sneeuw van 5 weken terug



Hallo Thuis

Daar was ik dan weer,

Laat zien wat er allemaal gebeurt is deze week,
het was min of meer weer het zelfde als vorige week helaas zoeken zoeken en zoeken en nog steeds niet heel veel succes maar we gaan vooral door.
Ik denk dat dat het moeilijke hier is dat we min of meer al ons tijd steken in het zoeken naar nieuwe onderzoekers en het heel erg op elkaar lijkt.
dus er is niet heel veel nieuws helaas en we zijn ook nog steeds aan het wachten op een minder actieve 5 om mee te werken maar die hebben we ook nog niet en aangezien de helft van onze leden lijst minder actief is, is het een beetje te veel en hebben we dus besloten om te wachten op de 5 om mee te werken.
dus helaas is er niet veel te melden ik zal proberen deze week weer een lange brief te schrijven.

Groetjes

Mike


Hallo

daar ben ik dan weer.

Ja ik heb de brief gehad en leuk om weer eens foto's te zien
Welke vakantie ik wil?
Een geheel verzorgde vakantie is heel erg verleidelijk ik denk dat ik voor dat ga lekker uitrusten.

Laat me zien wat er hier dan allemaal weer gebeurt is.
het was weer het zelfde als vorige week zoeken zoeken en zoeken helaas met niet zo heel veel resultaat maar we gaan gewoon door en blijven proberen.
en dat is helaas alles wat er zo'n beetje gebeurt is, ik weet het heel erg kort maar we hebben nog steeds geen onderzoekers maar ach we blijven gewoon proberen.
het is best moeilijk om door te gaan maar De de Heer heeft er een doel voor en we blijven vooral doorgaan en dan zien we wel waar het schip strandt.
Merk wel dat ondanks dat we geen onderzoekers hebben mijn getuigenis groeid en dat er dingen met je gebeuren of met je collega waar je door opgebouwd wordt.


Groetje Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten