zaterdag 18 december 2010

Ik ga verhuizen naar Gillingham


Hallo

Ten eerste ik ga weer verhuizen, ik ga naar Gillingham en ik krijg daar eindelijk dan weer een auto en ik ga daar samen met mijn nieuwe collega het gebied overnemen van de zusters die op het moment in het gebied zitten.

Om eerst alle vragen te beantwoorden.
Vandaag is de eerste dag dat het aan het sneeuwen is hier in London dus niet echt sneeuw gehad, het enige is dat het heel erg koud aan het worden is.


Laat me zien wat er deze week allemaal gebeurt is
Abi is vertrokken naar india en we gaan zijn informatie aan de zendelingen daar geven dat zij veder kunnen gaan waar wij gebleven zijn.
Reginold is Langzaam vooruit aan het gaan.
en dan kregen we op donderdag een telefoontje van een lid dat hij 2 vrienden had de geintreseerd waren en wanneer we konden komen en we hadden een les met hun en het ging goed ze zien hun komende zondag en zover zo goed.
En dan hebben we Lawrence hij is nog steeds enthousiast en wil gedoopt worden alleen we hebben het verplaatst naar de 11 dec om hem net wat meer tijd te geven zodat hij naar de kerk kan komen, en dan ontdekte we dat hij getrouwt was totdat moment wisten we niets van zijn vrouw af en dan introduceerde hij ons aan haar.
dat is zo'n beetje alle onderzoekers.
Hebben we Bose we hebben haar een les gegeven over de tempel omdat ze daarom gevraagd had en dat ging zeer goed en ze is gewoon geweldig.
en dan konden we Taabera helaas niet zien deze week maar alles gaat goed met hun.

en dat was zo'n beetje de week denk ik.
alles gaat goed en ik kijk er naar uit om naar mij nieuwe gebied te gaan.

Groetjes,

Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten