maandag 22 november 2010

De weken vliegen



hallo Thuis 1-11 tot 22-11-2010

Om je vraag eerst te beantwoorden, Als het goed is kunnen jullie mij oppikken wanneer jullie naar de London Tempel gaan op de 1e of de 2e van mei.

Laat me zien wat er allemaal gebeurt is deze week

We zijn hebben ons vooral gericht op Bose en ze is nu klaar voor haar doopdienst deze Vrijdag we hadden 3 lessen met haar en het ging allemaal zeer goed.
dus we hebben een doopdienst deze vrijdag .
En dan konden we helaas Reginold niet zien omdat zijn dochter overkwam voor een week maar als het goed is zien we hem deze week.
En dan zagen we Debra weer eens, was opzich een goede les maar ze lijkt het gewoon niet te snappen.
en dan zaggen Sam, Taabera en de kids en ze doen nog steeds zeer goed lijken meer en meer zich in de kerk thuis te voelen .
en veder dan dat moet ik zeggen dat het een hele rustige week was waar niet echt veel in gebeurt is.
dat is zo'n beetje het vrees ik.
er is niet echt heel veel gebeurt.

Groetjes Mike

Hallo daar wast ik dan weer,

Ja wat kan ik zeggen over die schoenen, het rare is nog je kan door ze allebei heen kijken maar 1 is nog steeds kompleet waterdicht. ik heb er aardig wat in gelopen enze sleten vrij snell en ik bleef er mee door lopen totdat ik die foto gemaakt hadt en daarna heb ik ze niet meer gedragen omdat ze toch iets te zijn. ik heb nu 2 paar goede schoenen 1 paar nette en een paar werk (zijn nog steeds nette schoenen) en ik heb het gevoel dat die paar werk schoenen het gaan halen tot het eind van mijn zending omdat ik er nu min of meer 8 weken opgelopen heb en je amper slijtage ziet, en de clarks die ik vanuit huis had mee genomen zijn ook min of meer dood, ik denk dat dat iets is wat je krijgt als je een hoop loopt.

En dan de Doopdienst ging goed en ze was zeer gelukkig al duurde de doopdienst veel te lang omdat onze wijkzendings leider het nodig vondt om 4 toespraken toe te wijzen en dan tijdens het omkleden wees hij personen aan om getuigenissen te geven maar inplaats van te stoppen zodra ze in was liet hij het door gaan voor een tijd.Maar al met al het was een goede doopdienst.

En dan meer succes deze week we hebben een doopdatum kunnen zetten met Abi alleen het probleem is nu dat we na de datum gezet te hebben het bijna onmogelijk is om in contact met hem te komen, ach het lijkt zo te werken dat ze min of meer halve wegen de week weer de telefoon beantwoorden, je leert er om er niet over wakker te gaan liggen want ze duiken altijd weer om.

en dan na een lange tijd eindelijk weer een afspraak met lawrence en dat ging zeer goed en hij wil graag gedoopt worden dus hoppelijk kunnen we hem nu weet vaker zien en als alles goed gaat kan hij gedoopt worden.

en dat zijn meer op meer de groote dingen die gebeurt zijn deze week.
dus alles gaat goed.
Tabera en de familie zijn nog steeds aan het genieten van alles en willen meer en meer leren dus dat gaat nog altijd goed.

Ohja om de vragen te beantwoorden we onderwijzen ze nog voor +-6 maanden na de doopdatum om ze lessen over de tempel te geven en andere dingen die we na de doopdienst onderwijzen.

en deze wijk is +- 80 groot

Dat was het weer zo'n beetje denk




Er is niet echtsuper veel gebeurt deze week.
we hadden op dinsdag zone conferentie.
en dan nu lawrence terug is onderwijzen we hem weer helaas kon hij niet naar de kerk komen maar de les was opzich goed.
en hij gaf ons te eten, na koepoot de laatste keer dat ik daar heb gegeten nu koeien ingewanden ik weet niet precies welk gedeelte het was alleen dat ik er niet echt een fan van ben, en ik moet zeggen het is 100% waar dat je soms intresant voedsel krijgt op je zending
en dan hebben we Reginold nog steeds hij zei dat hij naar de kerk zou komen maar toen hij gebeld werd zaterdag avond hoelaat ze hem op zouden halen vondt hij het te vroeg en hij is opzich wel goed in de lessen maar hij moet wat meer gewilligheid tonen.
en dan hebben we aardig wat tijd besteeds met het contact op nemen met verwijzingen maar op een of andere reden wil het niet echt lukken.
Groetjes Mike




Hallo Thuis

Hier gaat alles nog steeds goed,
Laat me zien wat er allemaal gebeurt is.
Er is niet zo heel veel speciaals gebeurt deze week.
we hebben zoals gewoonlijk weer een les gehad met Reginold alleen hij staat een beetje still op het moment, We hebben hem uitgenodigt om te bidden en te zien als hij een antwoord krijgt.
En dan Abi was eindelijk in de Kerk en hij gaat goed alleen het probleem is dat hij op de 29e naar india gaat voor goed
En dan hebben we weer een afspraak gehad met Bose ze geniet overal van en is super blij.
En dan Taabera en familie zijn ook nog steeds overal van aan het genieten.
En dan waren we de assistent wijk zendingsleider kwijt hij kwam terug van vakantie 3 weken terug en zagen hem een keer in de kerk de week daarop was hij er niet en zijn telefoon was uit zo wij naar de wijk zendingsleider en gevraagd als hij meer wist maar ook hij had geen idee dus wij naar het huis waar hij verbleef en bleek hij opgenomen te zijn in een ziekenhuis dus wij op een zoek toch naar het ziekenhuis en daar vonden wij hem dan eindelijk hij was blij ons te zien, en de reden waarom zijn telefoon niet werkte was omdat hij die in Ghana vergeten was en een andere telefoon had zonder nummers en kon dus niemand op de hoogte stellen maar gelukkig kent de heer ons allemaal en leide ons naar hem toe.
en dat was zo'n beetje deze week denk ik.

Groetjes

Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten