woensdag 22 september 2010

Werk gaat door.....


Daar was ik dan weer

Oke om dan maar te beginnen met je vragen te beantwoorden.

Nee, ik heb niets gemerkt van de paus in London, maar dat komt misschien omdat we niet in centraal london zijn geweest.

en Ja ik heb nieuwe Schoenen die waterbestendig zijn en ze lijken heel stevig en ik weet zeker dat deze blijven leven tot het eind van mijn zending ,maar ja dat heb ik vaker gezegd.Schoenen hebben het zwaar op zending :}

Oke nu dan mijn Email.

Alles gaat goed hier met mij ,
Het was een vrij goede week het werk gaat vooruit.
we hebben best wat tijd besteed in het AreaBook om het up to date te brengen en een hele hoop oude onderzoekers te bellen en zien als ze weer geïnteresseerd zouden zijn en we hebben een paar afspraken kunnen maken voor deze week dus we zijn vol verwachting.
We hebben natuurlijk de vaste onderzoekers die vooruit gaan
net als we hebben weer een doopdatum voor Tabera + haar 2 kinderen kunnen zetten op de 16e van oktober, Het hele probleem is dat er een Conferentie en en ring conferentie is in het begin van oktober dus de 16e was de eerste mogenlijk datum en als alles goed gaat gaat de vader hun dopen.
Debra is nog steeds langzaam vooruit aan het gaan dus we gaan gewoon door met haar.
en dan waren we helaas niet in de mogenlijkheid om Bose te zien deze week .
Dus het werk gaat goed vooruit, en er zijn niet echt rare dingen gebeurt deze week je hebt altijd sommige andere geloven die je willen "bekeren" en ik moet zeggen ik begin meer en meer van de bijbel te weten en meer en meer te beseffen dat ze een tekst quoten die ze gehoord hebben of lijkt dat het hun standpunt dekt maar als je ze op gaat zoeken en leest waar het over aan het praten is dat ze werkelijk geen idee hebben wat de tekst betekent of ze trekken het totaal uit zijn verband en het is gewoon onmogelijk om het aan ze uit te leggen dat het uit zijn verband is.
Ach we blijven proberen en we gaan gewoon door

dat was het dan weer voor deze week,

Groetjes,MIke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten