vrijdag 17 september 2010

Bericht vanuit London


Daar was ik weer uit London.
Er is weer veel gebeurt deze week.
het grootste ding dat gebeurt is, is dat ik op woensdag van collega gewisseld heb.
Ik heb nu dan Elder Felt hij is van Utah zoals zovelen.
Maar hij is een goede zendeling en we kunnen het goed met elkaar vinden dus het gaat goed.
Verder deze week hadden we vrij veel mensen die hun afspraken niet na kwamen, maar ach ,we gaan gewoon verder en we zien wel waar het eindigd.
Bose is het heel goed aan het doen op het moment, ze was op vrijdag op de ZHV activiteit en zaterdag hadden we een hele goede 2de les met haar en zondag was ze in de kerk.
En dan hebben we Dishree nog, ze doet nog steeds goed we hebben haar een les over Christus en specifiek bidden gegeven en ze zou specifiek in haar volgende gebed vragen of Jezus de Christus en of het boek van mormon waar is dus het zou goed moeten gaan.
Debra is langzaam vooruit aan het gaan, ik denkt dat ze langzaam de groote afval begint door te krijgen en de nood ziet om aan God te vragen of het boek van mormon waar is.
En dat zijn zo'n beetje al onze hoofd onderzoekers op het moment.
Het gaat hier gewoon langzaam maar zeker vooruit.
En vandaag heb ik mijn pakketje opgehaald bij het kantoor, Dankjewel.
en dat is zo'n beetje al het spannende dat hier is gebeurt.
kan niet echt iets anders bedenken.
dat was het weer

Ik hou van jullie,
MIke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten