woensdag 8 september 2010

Bijna Jarig ! en als cado ?


Het was hier ook vrij nat in London. Maar het werk blijft door gaan en ik moet zeggen het gaat de goede kant op.
we hadden deze week vrij veel succes met nieuwe mensen die geïnteresseerd zijn.
net als we hebben Disri ze komt uit zuid Afrika maar haar familie komt oorspronkelijk uit India.
Heeft dus niet echt een Christelijke achtergrond maar ze is heel erg open om meer te leren.
Ziet waarom Christus nodig is en waarom de herstelling nodig was en ze vindt het erg logisch klinken allemaal.
Toen we voor de 2de keer kwamen had ze het boek van mormon gelezen en de pamflet die we gegeven hadden.
Hebben we haar over het plan van zaligheid vertelt en dan alleen nog maar het begin en ze lijkt het te begrijpen.
Didi een vrouw uit Nigeria met een gezin en we hebben haar over de herstelling vertelt waarom het nodig was en hoe het haar kan helpen en ze lijkt het te begrijpen.
We haar maar 1 keer gezien deze week en als het goed is zien we haar deze week weer.
Dan hebben we nog steeds Deborah ze kwam naar de kerk en genoot ervan en komt zeker terug en het lijkt dat ze uit eindelijk de grote afval begrijpt .
dus al met al gaat alles goed hier,
laat me zien wat hebben we nog meer gedaan,
oh ja laatste maandag hadden we een rondleiding door een vrij metselaar Lodge en ik moet zeggen het is allemaal vrij interessant en ja ,je kan de sommige symbolen van de tempel erin zien maar ze hebben een heel andere betekenis, en het was gewoon het interessant om meer te leren over de vrij metselaars en dan vooral omdat het direct uit van de oorsprong komt en niet via google, heb een hoop meer geleerd over hun.
en ik denk dat dat zo'n beetje al de belevenissen van mij zijn deze week.

Groetjes Mike

Sorry dat de email een dag later is omdat ik vergat te vermelden dat het moves was, maar ik mag nog een rondje in White Chapel en ik krijg een nieuwe collega.
Dus we zien wel weer hoe dat gaat werken.
Laat me zien wat er allemaal gebeurt is hier in white chapel.

Op het moment zijn er wonderen aan het gebeuren
Net als we hebben heel veel nieuwe onderzoekers
Melchizedek we hadden een les met hem op Donderdag en dat ging zeer goed, hij is iemand die graag meer wil leren en lijkt er op dat hij alles begrijpt tot zo ver en ziet waarom we een profeet nodig hebben en accepteert het boek van Mormon zonder probleem ( je hebt hier nog al mensen die zeggen neem niet van of voeg toe aan de bijbel zoals het zegt in openbaringen en ze kijken er over heen dat het spreekt over openbaringen) maar hij ziet de nood er van, en hij is gewoon super goed.

Een vrouw genaamd Bose, toen we daar kwamen had ze de pamflet gelezen die we haar gegeven hadden en het boek van Mormon viel haar op omdat haar zus uit Nigeria haar een boek van Mormon zond 5 jaar geleden en ze er erg van hield dus toen hebben we haar de eerste les gegeven en uitgenodigd voor de kerk op zondag en ze was daar en dat niet alleen op vrijdag is er een verrijkings avond waar ze naar toe gaat .

Dan hebben we nog steeds Dishree ze kwam naar de kerk deze week en alles gaat gewoon de goede kan op het enige probleem is dat ze gaat verhuizen in 2 weken.
ohja toen ik pas hier kwam sprak in over Sam en Tabera en de kinderen, ze zijn eindelijk weer terug op de radar en waren in de kerk op zondag en willen nog steeds gedoopt worden.
wat kan ik zeggen de Heer is ons enorm aan het zegenen hier in White Chapel ( de grot de wonderen )
en dat zijn zo'n beetje al de hoogte punten van deze week. en met een beetje geluk heb ik een paar doopdiensten voor mijn verjaardag .
en hopenlijk hebben we deze week een nog betere week.

Groetjes

Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten