maandag 30 augustus 2010

Oke en nu deze week


Oke en nu dan over mijn week:

laat me zien wat ik wat ik allemaal gedaan heb deze week.

We zijn weer wat meer mensen aan het onderwijzen op het moment dus dat is een groot plus punt
Net als we hebben nu iemand genaamd: Paulette is een aardige vrouw het enige probleem is ze mis nu en dan het hele punt.
Net als we zagen haar 2x deze week en we vertelde over de grote afval en ze gooide het helemaal om en wilde het niet begrijpen .
We hadden een lid daar, die legde het vrij duidelijk uit, en ik legde het vrij duidelijk uit in de zelfde les en ze begreep het nog steeds niet .
Wat we gaan doen volgende keer is terug gaan naar het Joseph Smith verhaal en dan het stuk lezen wat de Heiland tegen hem zegt en dan zeggen dat als dit waar is en Christus dit heeft gezegd wat betekent het dan en dan zien of ze het eindelijk begrijpt.
En dan hebben we Debra nog steeds en we bleven nog steeds aanmoedigen om te bidden en het voor haar zelf uit te zoeken als het waar is ,ze klonk eerst gefrustreed dat ik haar weer de opdracht gaf, dat ze moest bidden maar na het opnieuw uitgelegd te hebben leek het alsof ze het eindelijk begreep dus we wachten af.
Lawrence natuurlijk we konden hem helaas maar 1x zien maar hij gaat de goede kant op en wil nog steeds gedoopt worden alleen hij is heel erg druk met zijn werk zoals bijna iedereen van uit Nigeria in dit gebied.
We op vrijdag zone Conferentie met Elder Kerr van de 70 en dat was weer zeer goed en op bouwend en gaf weer een boost voor de week.
Net als 1 ding dat hij vooral benadrukte is kom met een geinspireerde vraag naar elke vergadering en het zal worden beantwoord, bij wat er gezegd wordt of door de heilige geest en dat is gewoon een ding dat heel veel generale autoriteiten aan het benadrukken zijn.
en dan hebben we natuurlijk het benodigde tijd besteed aan het nieuwe mensen zoeken en zover zo goed.
ohja en we hebben eindelijk nieuwe pass-a-long card (flyers) en ze zijn veel handiger en we hebben succes mee gehad dus het gaat goed.
dat was ik dan weer voor deze week,
Groetjes Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten