woensdag 11 augustus 2010

3 Weken







Daar was ik dan weer.
sorry ,dat ik 1 dag later ben.
Ik was vergeten te vermelden dat het weer transfers is deze week en ik weer een nieuwe collega krijg.
Elder Mc Colgan gaat naar Milton keynes en ik krijg als het goed is Elder Johnston.
Laat me zien wat er allemaal weer gebeurt is deze week
ohja gisteren hadden we een perfecte weer gave van hoe oud alles in de ondergrondse is.
Er ging er 1 kapot in oxford Circus en daarom was er vertragingen in de ondergrond en dan krijg je dat de tube heel dicht bij elkaar zijn en moeten wachten op elkaar.
Toen gingen wij de tube in en terwijl wij in de tube zaten ging de tube voor ons kapot en moesten we dus wachten tot hij weer verder ging en gelukkig kregen ze hem gemaakt na 10 Min en 2 min later ging ie weer kapot en we moesten dus wachten tot ie weg gehaald was wat 20 min duurde dus een reis dat normaal 10 min duurd duurde nu anderhalf uur . En dat is dus de wereld beroemde underground. maar gelukkig zijn ze langzaam alles aan het vervangen voor de olympische spellen in 2012. dus het gaat de goede kant op
oke ,laat me zien wat er nog meer is gebeurt.
Lawrence is nog steeds super goed . hij accepteert alles en het gaat nog steeds goed, alleen kwam hij met het idee voor ons te koken en dat was rijst met koeie poot ik kan je vertellen koeie poot is niet mijn favoriet.
en dan hebben we Debra die vrij goed doet ze is eindelijk aan het lezen, en de volgende stap is dus bidden dus hopelijk gaat het daar de goede kant op.
en dat was zo'n beetje onze goede onderzoekers we hebben nog een paar andere hier en daar waar we me werken.
het gaat gewoon goed hier heb het goed naar mijn zin, het enige probleem is weinig tijd om te schijven maar gelukkig heb ik wat tijd vanmiddag omdat mijn collega moet pakken .
ohja mijn paketje is ook binnen dankje wel het is erg lekker.


Daar was ie weer, uit het nog altijd warme London
Met mijn nieuwe collega Elder Johnston.
Het is weer ff wennen met een nieuwe collega maar het komt wel goed.
Hij komt uit Idaho en is 1 jaar uit en hij is een vrij goede zendeling.

Laat me zien wat er allemaal gebeurt is.
op woensdag hadden we dan de moves.
Dus oude collega eruit en nieuwe erin en dan zijn we vooral blijven zoeken naar nieuwe mensen.
Ik denk dat dat eigenlijk de focus was van vorige week het zoeken naar nieuwe mensen.
Omdat we nu goede maar drukke mensen hebben, en ik moet zeggen dat we vrij succes vol waren, we hebben aardig wat nieuwe mensen wat wel wat kan worden, dus vrij veel succes met het vinden van nieuwe meer dan dat we normaal hadden dus dat is wel iets positiefs.
en dan zijn we natuurlijk nog steeds aan het werk met Lawrence helaas konden we hem maar 1 keer zien deze week, maar het was wel goed en als het goed is komt hij volgende week weer naar de kerk en zo komt hij dus ook langzamer dichterbij zijn doopdatum . en dat was bijna alle onderzoekers voor deze week omdat we op het moment vooral nieuwe aan het zoeken zijn dus als het goed is hebben we volgende week veel nieuwe
en ik denk dat dat een beetje al het nieuws is wat hier is gebeurt.
dus hoppenlijk volgende week een grootere update.
want er is niet echt meer dat ik me kan bedenken.

Hier wast ik dan weer,
Het was een week waarin we veel hebben lopen zoeken ( street contacting ) om dat op het moment niet veel onderzoekers hebben en de onderzoekers die wij hebben, zijn moeilijk om contact mee te krijgen
Maar ach we gaan gewoon door en blijven proberen.
net als met Lawrence we hebben hem alleen over de telefoon gesproken deze week dus zijn doop datum moet een paar dagen verzet gaan worden.
en dan hebben we nog een paar onderzoekers die of op vakantie waren of gewoon heel moeilijk contact mee op te nemen is.
Maar gelukkig met het zoeken hebben we enig succes gehad deze week we hebben vrij veel afspraken voor de komende week dus volgende week is veel belovend, en hoop dat alles goed gaat dat ze niet allemaal anuleren of niet op komen dagen .
sorry voor de korte mail maar dat is zo'n beetje alles wat we gedaan hebben 25 uur aan het mensen zoeken deze week

Groet Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten