dinsdag 8 juni 2010



Hallo

Daar was ik weer.
En hier is het denk ik het zelfde weer op het moment een beetje regenachtig maar de rest van de week was het wel mooi.
Ja, het was vrij druk deze week en hebben weer een aantal goede mensen ontmoet.
Ja, het werk gaat voorwaarts hier, alleen op het moment, het grootste probleem is dat iedereen druk is en met iedereen bedoelen we ook iedereen dus het is vrij moeilijk afspraken te maken maar we blijven proberen en we stoppen nu en dan bij hun deur om te zien of ze tijd hebben gevonden.
Een van de nieuwe die we gevonden hebben is Ellie ze heeft 2 kleine kinderen en is getrouwd en ze was aangemoedigd door haar tante om haar kinderen te laten dopen en we hebben haar de eerste les gegeven en een gedeelte van Moroni 7 is het geloof ik gedeeld en dat haar kinderen nog niet gedoopt hoefden te worden en daar was ze wel tevreden mee en ze zou lezen en bidden of het boek van Mormon waar is. en ja, ze was te druk om een andere afspraak te maken
En dan hadden we Andrew die aan het onderzoeken was we blijven proberen contact op te nemen maar op het moment lijkt het als ie van de aardbodem is verdwenen .
Veronica een onderzoeker die ze hier al een tijdje hebben, met haar is nog niet veel veranderd ze heeft nog altijd problemen met het woord van wijsheid en ze zegt aan de ene kant dat ze wil veranderen en aan de andere kant blijft ze doorgaan met wat ze aan het doen is, net als ze voelt de geest als wij er zijn en wil dat hebben en we hebben haar uitgelegd dat zij dat ook kan hebben als ze maar gewillig is te veranderen en dan zegt ze weer dat ze gaat veranderen, maar dan zijn we net weg en daar gaat weer een sigaret maar we geven niet op en blijven proberen.
Op zaterdag hadden we dan zone conferentie in Londen. we moesten hier op 4.00uur vertrekken om op tijd te komen en we waren om +-9 uur thuis dus was vooral een dag van reizen en dan een goede conferentie in Londen dus het was het waard.
en dat was zo'n beetje mijn week.



o ja ik vergat te vermelden dat ik vorige week mijn stropdas binnen had gekregen, en ja hier is de voetbal gekte ook langzaam aan het starten alleen hier is het rood met wit omdat ze nog steeds in de waan zijn dat Engeland gaat winnen.


dat was ie weer groetjes Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten