donderdag 17 juni 2010

Ga verhuizen


Ik ga verhuizen naar London naar White Chapel.
En ik was in Gorleston met Elder Connell
Ooke en nu dan over deze week was een goede en drukke week.
Waar we weer veel tijd besteed hebben aan het mensen zoeken.
en voor een of andere reden vonden we deze week vooral minder actieve .
Die niet op de papieren waren te vinden dus dat was wel speciaal, het lijkt wel of onze Hemelse Vader daar zijn verloren schapen terug wil hebben.
En het is wel speciaal om te zien hoe onze Hemelse Vader werkt.
Omdat we al aan het werken waren met een Portugese minder actieven die niet echt een reden heeft om niet te komen op zondag maar nog steeds niet op komt dagen.
Dan vorige week vonden we een minderactieve familie (portugees) die slecht engels spreekt maar heel graag de zendelingen weer over wou hebben, en dus op zondag gingen we daar heen met de andere minder actieve en ze spraken vrij lang in het Portugees met elkaar, dus mijn collega en ik hadden geen idee waar ze het over hadden maar de geest was heel sterk dus wat ze ook aan het doen waren was goed .
Dat is het handige als de geest aanwezig is weet je dat het goed is en daarna deelde we nog een boodschap.
Dat vertaalt werd naar het Portugees,toeval ik denk het niet onze Hemelse Vader heeft het al allemaal uitgestippelt hij moet alleen ons gebruiken om zijn doel te verwezelijken.
Daarna kwam die minder Portugese man naar ons toe en zei: ik heb geen reden meer om weg te blijven omdat ze mij nu echt nodig hebben .
De rest van de week was zoeken en zoeken.
Omdat een helehoop mensen zeggen dat ze ons terug willen zien maar dan niet op komen dagen. Ach we komen er wel overheen en gaan gewoon door.
Op naar een andere gebied van het rustige Gorleston naar het druke Londen.
Als je kijk op de kaart van de Engeland london zending ons gebied is meer of minder de helft van het centrum van Londen dus een helehoop mensen en hopelijk hier meer succes.

Groetjes Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten