dinsdag 8 december 2009

Lopen ...lopen.... lopen


Hier was ik weer alles gaat nog steeds goed, hier in Hitchin .
Het is alleen weer ff wenen om te lopen voor het meer en deel van de dag maar we slepen ons er door heen.
Alles gaat goed en ik begin te wennen.
Maar aan het gebied,het is vrij groot met 4 dorpen, daarvan 2 de grote van Ridderkerk en dan 2 kleinere ongeveer de grote als Rhoon of Hoogvliet dus nog steeds redelijk groot.
En vooral om er door heen te lopen maar ach het komt goed.
Woensdag hadden we een werk over met St Albans en ik ging naar St Albans en daar dus overdag hard gewerkt .
Dan `s avonds aan gekomen bij de flat en daar ben ik foor het area book ( documenten en informatie van onderzoekers die worden onderwezen of ooit waren onderwezen) en tot mijn grootte verbazing zag ik daar 2x elder Speksnijder en hij vond iemand met de naam patrick en ik herkende dat hij die heeft geschreven : ) dus ik heb op bekende grond gelopen.
We hebben we inHitchin 1 onderzoeker genaamd Stuart die een doop datum heeft voor de 24e van januari, hij heeft op het moment moeite om het roken op te geven maar het gaat vooruit.
De tweede onderzoekster Rea zij woont samen met een minder actief lid en is een hele goede onderzoeker, alleen we moeten wachten tot ze getrouwd is.
Zondag werden we rond 2 uur gebelt door de zusters in Stevenage (uit ons district) of we tijd hadden .
Ze hebben grootte moeite om nieuwe onderzoekers te vinden en de wijk help niet echt mee en dan hadden ze er eindelijk twee bleken die 2 een vrij groot verleden te hebben.
En waren al een keer in de wijk geweest ik denk dat je ze kan vergelijken met dat dronken Vrouw dat nu en dan naar de kerk kwam bij ons, dus ze zaten er helemaal door heen .
Dus ik moest hun zelfvertouwen proberen te boosten en uitleggen dat het niet aan hun lag .
En dat is gewoon geweldig omdat ik de district leider ben en dus de autoriteit heb om hun te helpen, werd ik dus terwijl we aan het praten waren de woorden door de heilige geest in mijn mond gelegd de woorden die zij precies moesten horen .
Gewoon het gevoel dat het gaf is gewoon geweldig en daarna hebben we ze zegens geven en gelukkig toen ik die avond belde voelde ze zich weer een heel stuk beter.
Ze hadden gewoon een geweldige zondag nadat we ze gezien hadden en dat was gewoon een geweldige geestelijke ervaring is gewoon geweldig.
O,ja ik zit op het moment in het zendings kantoor omdat we wat moesten doen in London en mijn pakketen zijn binnen .
Bedank de wijk voor het pakketje dat zij stuurden en natuurlijk jullie harstikke bedankt voor het pakketje.
Terwijl ik daar door wat spullen ging vond ik een zendings foto van de hele zending en jaja ik vond patrick in de foto : ) is grappig dat ik langzaam dingen hier zie van waar hij gewerkt heeft enzo.
Nu tot schrijfs ,Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten