zondag 29 november 2009

Ik ga weer verhuizen


Ik moet Aylesbury gaan verlaten en ik verhuis naar Hitchin wat net aan de andere kant van de weg is er zit 1 dorp tussen genaamd Dunstable.
Dus ik blijf ongeveer in het zelde gebied net als waar ik de rest van mijn zending al ben geweest.
Ik blijf distric leider ,ook daar.
En nu over deze week.
Alle het werk gaat voor uit.

Laat me kijken wat is er nog meer gebeurt.
o,ja had een work over met de zone-leiders, ik ging naar Watfort met elder Robertson en wat goed om te zien hoe het werk daar gaat en we waren aan het deuren kloppen daar.
Daar zie je ook weer dat je de normale mensen heb en de rare maar dat is overal.

Zaterdag avond hadden ze de roadshows is min of meer een klein toneel stuk van 20 minuten door elke wijk uit de Watfort ring wat zeer goed was en als klap op de vuurpijl Aylesbury won met het beste toneel stuk.

Dan het weer ,het gaat langzaam achter uit met nu en dan een bui en dat nu en dan is meestal als wij buiten zijn voor een of andere reden.
Maar het regen niet meer hier dan normaal in nederland, ik denk dat het ongeveer het zelde is
Het werk gaat gewoon door hier, dadelijk om 5uur een etens afspraak met brother G en hij zeg dat ie het weer pittig heeft gemaakt.
Ik denk dat dit het ongeveer weer was voor mijn belevenissen hier.

Groetjes Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten