zaterdag 19 december 2009

Nog anderhalve week en dan kerst


Daar is ie weer uit het zonnige ,oh wacht,
ik ben in Engeland het begint
nu toch echt op engeland te lijken het begint kouder te worden maar kwa temperatuur kan je het denk ik vergelijken met Nederland.
En dan natuurlijk hier en daar een bui en dat is dan meestal als wij hier en daar zijn : ).
Maar gelukkige is het nog niet heel erg het regent vooral in de nacht
en ik moet zeggen het regent valt me mee het is niet heel erg en het is nog steeds een beetje aan het uiblijven dus ik ben er tevreden mee.
De temperatuur is gedaalt naar +- 6 graden.
Maar de jas is nog steeds in de kast want door het lopen enzo blijf je warm dus ik heb er nog niet echt last van.
Oke en dan over deze week, het was een drukke maar goede week maandag hadden we dan ons gesprek met de zendings president.
Daarna zijn we met een paar andere zendelingen het Britisch museum wezen op zoeken, was wel leuk om een keer te zien en daar door de verschillende hallen gelopen zoals onderandere Griekse, Egypte, Mexico, Afrika en ga zo maar door.
Dan 1 dag hard werken en toen hadden wen zone conferentie en elder Kopischke was daar en het was een soort van vraag en antwoord sessie en dat was zeer goed en opbouwend en in het begin moesten we een vraag opschrijven en die hoefde we niet bekend te maken en dan moesten we vooral op de influisteringen van de heilige geest luisteren en dan zouden onze vragen beantwoord worden en inderdaad na de sessie was iedereens vraag beantwoord door de geest en dat was wel zeer speciaal heb er veel van gelleerd.
Daarna een werk over met Harlow was wel leuk ik ging naar Harlow en was daar met elder Botha hij is van de zelfde MTC groep als ik dus dat was wel leuk hebben gesproken over wat we zover al beleefd hadden, op onze zending en dan natuurlijk hard werken en dat was zeer goed.
Oh en ik vergeet bijna een groote gebeurtenis dat gebeurde op dinsdag we waren in de zendelingen vergadering met de wijkzendings leider en de wijk zendeling .
Daar kregen we een grote verassing de wijk zendeling was iemand aan het onderwijzen die al voor +-15 jaar naar de kerk ging omdat zijn vrouw een lid is, alleen nooit echt de stap heeft gemaakt om gedoopt te worden en onze wijk zendeling is hun huisbezoeker en ging langzaam over de zendings lessens
en dat maakte die broeder om eindelijk de stap te maken en gedoopt te worden.
Deze week dus, het was even een drukte om alles te regelen maar het is nu geregeld.
dus we hebben een dopeling zonder dat we hem hebben onderwezen : )
was wel zeer speciaal.
en dat was het weer zo'n beetje voor deze week.

Groetjes Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten