dinsdag 27 oktober 2009

De herfst begint




Alles gaat goed in Aylesbury alleen de post is aan het staken, zo het kan zijn dat mijn brief later aan komt.
Laat me zien we zijn nog steeds Danny aan het onderwijzen ,we hebben hem zaterdag woord van wijsheid onderwezen en hij ziet de positive dingen ervan en gaat het dus ook leven.

Voor de rest hebben we nog altijd Jo ze heeft een beetje een tegevaller de laatste week, maar met een beetje geluk komt ze komende zondag naar de kerk.

We hadden hier de laatste 2 dagen ring conferentie dus met zijn allen weer naar Watfort wat wel goed was.

We hadden deze week alleen 1 dinner appointment met Br G. en als verassing het was deze keer niet pittig ( wat heel ongewoon is, normaal is het te pittig.]

Het is nog steeds voor het meer en deel droog, ik weet niet of het aan mij ligt maar Engeland is niet zo nat als ik verwacht had.
Het begint langzamer wel wat kouder te worden maar nog niet echt zo erg.

Alles gaat nog steeds goed.
Ik begin goed te worden in zoet-zure kip en tikka masala zeer handig die mix die je in een pot koopt met goedkope kip er bij en je hebt een goede maaltijd : )

dat was het weer.

Groetjes Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten