zondag 18 oktober 2009

Nog een rondje Aylesbury


Ik blijf en mijn companion blijft ook dus het blijft onverandert in Aylesbury dus het adres en dingen blijft het zelfde.
Ja, de brief met snoepjes heb ik ontvangen was wel weer lekker wat dropveters het is zo ,jammer dat ze dat niet hebben hier in engeland.

Hier begint de herfst ook te komen het is eerder donker als normaal en begint langzaam kouder te worden .
Maar tot mijn verassing het is nog steeds vrij droog dus dat is een zeer positief iets dat de regen uitblijft.
Alles gaat nog steeds goed in Aylesbury alleen we hebben moeite met nieuwe onderzoekers te vinden maar dat komt allemaal wel goed.

We hebben deze week 4 etensafspraken dus dat gaat de goede kant op.
en voor de rest is er niet echt iets spannends gebeurt hier.
Gisteren iemand een rondleiding door de kerk gegeven en ik kan zeggen dat ik blij ben om een normale zending te hebben want rondleidingen geven is niets voor mij.
en dat was het weer.

Groetje Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten