vrijdag 25 september 2009

Jarig, een gewone werkdag


Het is raar de tijd gaat hier zo snel ik ben al weer 4 maanden weg en bijna jarig .

Nouw ja jarig het is waarschijnlijk een gewone werk dag met uitzondering dat we bij de buren een verjaardags dinner hebben.
En mijn cadeaus zie ik waarschijnlijk pas donderdag .
Omdat we dan zone-conferentie hebben en daar komt alle post naar toe als het goed is en anders ga ik ze volgende week zelf halen in london : ) want ik kijk er erg naar uit naar alle pakketjes.

Voor de rest om te reageren op de vraag, ik spreek bijna alleen maar engels alleen als ik schrijf en email is het nederlands en 2 weken terug had ik een gesprek met een Nederlander en dat is zowat al het Nederlands dat ik gebruik.

De tijd gaat hier zeer snel heb het goed naar mijn zin en we maken er het beste van.
Ik heb een zeer goede collega en we kunnen het zeer goed met elkaar vinden en het werk gaat goed vooruit en alles gaat gewoon lekkerder als je het goed met je collega kan vinden.
Voor de rest is het gewoon het normale werk hier met nog steeds ongeveer de zelfde onderzoekers en we zijn hard bezig om nieuwe te vinden.en voor de rest er is niet echt iets speciaal gebeurt deze week .
Alleen het normale zendings leven dus veel deuren kloppen en veel les geven.
Ik zal proberen om weer wat foto's te maken.
En dat was het weer zo'n beetje.
Groet Elder Mike Speksnijder...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten