zondag 13 september 2009

Daar was ikke....


Hallo thuis

Hier weer een bericht van mij.
Ten eerste ja de brieven met inhoudt komen (al is de inhoud daarna vrij snel verdwenen : ) ).

Wat mijn nieuwe collega betreft ,hij heet Elder Leith hij komt uit Nieuw-Zeeland en is geweldig om met hem samen te werken .
We kunnen het zeer goed met elkaar vinden en doen ons werk met plezier hier in Aylesbury.

Wat mijn nieuwe roeping betreft ,ik begin het langzamerhand door te krijgen en het is vooral een roeping waarin je leert om te dienen .
Om voor iedereen in je district te zorgen en je best te doen om hun ook verder te helpen.
Als ze mij advies geven neem ik dat natuurlijk aan ,want we zijn hier allemaal om te leren en ons best te doen en elkaar op te bouwen en dat is dus ook wat ik probeer zoveel mogenlijk te doen.

En deze week het was vrij druk ,vorige week niet echt een p-day gehad omdat ik trainingen had in London bij de Mission President voor district leider.
Die avond was vooral de vaarwel avond van Elder Hatch dus snel langs members dag zeggen .
De volgende dag naar London mijn nieuwe collega ophalen en elder hatch afdroppen.


Dan weer aan het werk in Aylesbury voor het zoeken naar nieuwe goede onderzoekers en de andere helpen verder te komen.
Zoals nu we zijn Dawn aan het onderwijzen een vrouw van +-40 die zeer geintreseert is, alleen nog niet echt een getuigenis heeft van de restoratie van het evangelie door Joseph Smith.
Waarom het nood zakelijk was, dus dat is wat we daar met name duidelijk proberen te maken en haar verder te helpen .
Dan hebben we nog een paar andere onderzoekers ,een aantal die voorbereid zijn om het evangelie te aanvaarden.
Gisteren op bezoek geweest bij de bisschop en een paar andere leden om ze kennis te laten maken met elder Leith.
Het is wel vreemd dat ik, de zendeling ben die het langs uit is van ons 2.
Want Elder Leith is pas 2 maanden uit dus het verschil is niet zo groot maar we doen ons best en het werk gaat vooruit dus alles gaat goed.

Tot ziens weer.. Elder speks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten