zaterdag 19 september 2009

We genieten...


Het gaat hier nog steeds ,zeer goed we zijn nog steeds hard aan het werk.

Maar we hebben het naar ons zin en maken er het beste van.
Het dus daardoor,dat de tijd ook lekker snel gaat en voor je het weet....
Zit je weer achter de computer je weekelijkse mail te typen.

Dus dat is wel fijn we genieten gewoon van elke dag die we hier hebben.
Met de extra verantwoordelijkheid,blijf ik toch gewoon zendeling.

En mijn collega Elder Leith is een fijne zendeling en we kunnen het goed met elkaar vinden, we leren veel van elkaar en we hebben veel lol samen en in het werk.

Het aantal onderzoekers is een beetje aan het terug lopen en we zijn vooral hard bezig met nieuwe te zoeken.

Afgelopen woensdag een work-over met de zone leiders, ik bleef in Ayelsbury met Elder Robinson en Elder Leith ging naar Watfort en op die dag heb ik vooral de nieuwe zone leider beter leren kennen.

Vrijdag hadden we een dinner appoitment bij Broeder G hij is 1 van de wijkzendelingen, alleen hij maakt zeer pittig voedsel, dat het bijna te pittig is.
Je voelt nog steeds dat het pittig was ,de volgende dag.
Ik denk dat dit het weer zo'n beetje was.

Groetjes, Elder Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten