vrijdag 5 juni 2009




daar ben ik weer

Hoe is het allemaal thuis.
hier gaat alles heel goed.
het zijn alleen hele lange schooldagen dus dat is ff wenen maar dat komt wel goed.
oja er zijn foto's op weg naar huis ik heb er gewoon zoveel mogenlijk gemaakt 100 stuks in minder als 2 uur Oeps hihih. maar dat geeft je in iedergeval een indruk van de omgeving hier en ik denk dat Pat het een en ander herkent.
en ik dacht dat het in England veel regen was maar tot nu toe heeft het nog maar 2 keer geregend en ik vraag me af of ik wel in het goede land zit want het is bloed heet hier.
De Tempel heeft mooie dingen zoals een kapel waar je rustig voor de sessie je kan voorbereiden,maar de zalen in de Den haag Tempel zijn mooier, het is heel apart om alles nu in het Engels te doen.
We krijgen veel les uit Preach my gospel .Verder hadden wij het voor recht om de gebiedszeventiger te horen spreken bij ons Elder Karr en je raad het al over zendings werk.
Op vrijdag moesten wij op leden die om de Tempelgrond waren vragen of wij ze het plan van zaligheid mochten onderwijzen ter oefening alleen ik en mijn companion kwamen 2 niet leden tegen ,maar we mochten de les geven, het ging vrij goed, maar helaas wilde ze niet meer weten.
Zaterdag is normaal een dag om niet naar school te gaan ,maar hier gaat het gewoon door.Ook zondag ,maar dan met een avondmaalsdienst er tussen in.
Maar ja,we zijn hier om les te krijgen dus het komt wel goed.
Maandag zijn we in Manchester gewwest om te zoeken naar onderzoekers.
Daar hebben wij 2 mensen gevonden die wel geintresseerd waren ,dus dat was een fijne ervaring ook al kom je er achter dat je nog veel moet leren.
Het eten is redelijk ,meestal s'middags is het beter dan sávondeten.

Maar het is geweldig om een zendeling te zijn en steeds de Geest te voelen en meer te leren.
Ik weet dat Joseph Smith een waar profeet is en elke keer als je dat deelt wordt je overweldigd door de geest Ik weeet dat Jezus Christus mijn heiland en verlosser is. en dat ik liefhebbende hemelse ouders heb net zo als hier op aarde.
houden jullie er ook rekening mee dat ik volgende week woensdag hier al weg ben.

Ik hou van Jullie en ik miss jullie allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten