dinsdag 26 mei 2009

Eerste mail uit Preston


ik heb nu de mogelijkheid om een email de typen mag helaas nu alleen ldsmail gebruiken dus is mijn nieuwe Mailadres mike.speksnijder.ELM@myldsmail.net
je krijgt hier heel veel les en nog meer les maar de geest is duidelijk aanwezig bij elke les en elk moment van de dag dus dat maakt het een heel stuk dragelijker en echt elke keer als je aan elkaar de eerst les aan het geven bent en je komt op het gedeelte van joseph smith dan wordt je echt weer geraakt en keer op keer op je bevestigt dat is echt een super gevoel en dat heeft mij getuigenis ervan echt doen groeien in de korte tijd dat ik hier ben.en voor de rest, de rond 34 die hier nu zijn zijn opgedeelt in districten en ik zit echt in een heel gezellig en hecht district waar ik het echt naar mijn zin heb.Dadelijk om 2uur ga ik de Preston tempel van binnen bekijken voor de eerste keer dus kijken hoe mooi deze van binnen is,maar het terein hier en de gebouwen zijn echt goed onderhouden en zien er echt mooi uit met de tempel die er echt met kop en schouders boven uit steek, maar daar zal ik nog wel wat foto's van maken.En voor de rest het eten is op sommige dagen goed en je hebt ook zeker mindere dagen.Ik ben echt heel dankbaar dat ik op zending mag zijn en elke keer hier van de geest mag proeven en ik weet zeker dat dit het evangelie is wat Jezus Christus hier op aarde heeft gevestigd en weer herstelt door middel van Joseph Smith.Ik weet dat ik een lief hebbende Hemelse Vader heb en dat ie het beste voor mij wil.ik weet dat ik 2 jaar hardt moet werken maar ik weet 100% zeker dat het waard is.ik ga weer afsluiten omdat mijn email tijd er helaas alweer bijna opzit.Ik hou van jullie allemaal, en ik mis jullie maar het is voor een goed doel dat ik hier ben en we zullen elkaar weer zien over 2 jaar.met veel liefs,Elder Mike Speksnijder

1 opmerking:

  1. Hoi elder Speksnijder, Even een mailtje van ons! Wat geweldig dat je op zending bent. Het was ook heel fijn om met zijn allen bij jouw afscheid te zijn. Je zult een geweldige zendeling zijn. Jij ben echt een spiritual giant!! Jij hebt altijd zo de Geest bij je en de mensen , ook collega's in je zendingsveld zullen dat en jouw toewijding aan het werk van de Heer ook echt voelen. Je zult een heel bijzondere zending hebben, elder Speksnijder en je leven zal er blijvend door beïnvloed worden!
    Lieve groet, fam. Erkamp (Borkan, Noer en Karin)

    BeantwoordenVerwijderen