woensdag 2 maart 2011

Vanuit London



Daar was ik dan weer,
en weer eens een keer uit London,

Het is heel anders hier dan in Gillingham, eindelijk weer mensen om te onderwijzen en wel zoveel dat we niet heel erg veel tijd hebben om nieuwe te zoeken.
dus dat is wel heel erg lekker.
Het enige probleem is dat de wijk grenzen afgelopen zondag gewijzigd zijn en we daardoor een paar onderzoekers verliezen.
Maar gelukkig hebben we de beste nog steeds in onze grenzen, maar omdat de grenzen zijn verlegd gaan we verhuizen een van deze dagen.
Zo we zijn dus opzoek naar een nieuw appartement.
Nu de onderzoekers
We hebben iemand genaamd Nilver ze komt uit turkijen en ze is vrij goed op weg met de zendingslessen het enige probleem ze is net uit ons gebied .
Dan hebben we een 11 jarige en een 9 jarige, kan nu ff niet op hun naam komen, hun ouders zijn leden maar omdat ze een achterstand hebben waren ze nog niet gedoop en de ouders wilden dat ze de zendingslessen hebben gehad en dingen begrijpen voordat ze gedoopt worden, en ze komen nu zeer dichtbij dat gedoopt worden ze zijn zeer goed en lijken alles te begrijpen.
Dus als alles goed gaat worden ze gedoopt op de 26e van maart.
Dat zijn de hoofdzakelijkste onderzoekers die ik tot zover ontmoet heb en ik ga de rest van onze onderzoekers in de loop van deze week ontmoeten,
Dan hebben we een minder actieve lid die officeel in de Wembley wijk hoort alleen in ons gebied in een ziekenhuis is en wij bezoeken hem regelmatig en hij gaat de goede kant op en we geven hem lessen en hopelijk gaat hij terug naar de kerk wanneer hij weer naar de kerk kan gaan.
Dat zijn de mensen die ik zover ontmoet heb,
En dat is min om meer alles dat ik kan bedenkten dat gebeurt is, oja mijn collega is Elder Glancy hij is van America zoals gewoonlijk dus,
Ik kijk er naar uit om weer naar de Tempel te gaan.

dat was alles wat ik me kan bedenken,

Groetjes,

Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten