maandag 21 februari 2011

De weken vliegen


Hallo 7-2-2011

Daar was ik dan weer,
Laat me zien wat er allemaal gebeurt is sinds vorige week.
er is niet heel veel gebeurt
Helaas kwam Duncan niet opdagen toen we daar waren voor de afspraak.
Maar Carol en Brian zijn vooruit aan het gaan.We hadden een zeer goede les met hun deze zaterdag en helaas was Carol ziek en kon dus niet komen Brian was in de kerk op zondag.
Dat was min of meer het nieuws over onze onderzoekers helaas.Maar we zijn heel blij met Carol en Brian en gaan vooral door naar het zoeken van nieuwe en ook deze week hebben we er heel veel tijd in besteed.
en dat was het helaas weer zo'n beetje,

Nee heb de pakketen nog niet gehad maar ik ga naar London op woensdag en als alles goed gaat zal ik ze daar oppikken.


helaas was dit alles,

Groetjes

Mike


Hallo 14-2-2011

Laat me zien wat er allemaal nog gebeurt is deze week,
we hebben weer heel veel tijd gestopt in deuren klopen ,wat niet echt succes vol was maar we gaan gewoon door,
Brian en Carol waren weer in de kerk op zondag en gaan heel goed vooruit,
ik denk dat dat helaas alle hoogte punten waren.

Ik heb al een gesprek met mijn zendings president gehad en hij zei dat het goed was, dus het is waarschijnlijk een probleem verder beneden hem, ik zal hem herinneren aan wat hij gezegd heeft zodat hij het helemaal kan regelen, want ik had het aan hem gevraagt en een paar keer herhaald en hij zei dat het goed was, dus als ik hem er nog eens aan herinnert zie ik geen problemen.
Heb gisteren met President Patch gepraat en hij zei dat alles nog steeds goed was en dat ik naar huis kan gaan op de 2de van mei.
Dus alles is goed en jullie kunnen weer rustig slapen.

Groetjes Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten