dinsdag 1 februari 2011

Weer onderzoekers



Hallo Thuis

Daar was ik dan weer.

En nee het pakketje dat sherien heeft gebracht is nog niet bij mij geland.

Laat me zien er is redelijk veel gebeurt eindelijk
ten eerste op dinsdag waren we aan het deuren kloppen tot dat we Duncan ontmoette hij is +- 25 en studeerde filosofie (of iets wat er op lijkt) hij is niet zeker van dat er een God is.En is geintreseerd om het uit te vinden en heeft vragen als zoals als er een God bestaat waarom zoveel lijden in de wereld en zo. We hebben hem dus het begin van het plan van zaligheid uitgelegd en dat ging goed en we zien hem morgen weer.
We een les met een getrouwd stel beiden +- 45. Brian en Carol, is best een interessant verhaal hoe we ze gevonden hebben.
Een paar weken terug waren mijn collega en een andere zendeling aan het straat contacten en stopte Carol en ze was zeer geïnteresseerd alleen wist niet zeker als haar man er mee eens zou zijn.Dan 2 weken later klopte we op de deur en konden terug komen en dan deze week eindelijk een les en het ging zeer goed ze hadden vooral vragen wat er na dit leven zou gebeuren en hebben we hun dus ook het plan van zaligheid onderwezen.
En als klap op de vuurpijl kwamen ze samen naar de kerk .
Dat zijn min of meer de hoogte punten, hebben dus eindelijk weer mensen om te onderwijzen en het voelt goed

dat was het denk ik voor deze week,

Groetjes

Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten