donderdag 4 november 2010


Daar was ik weer

Jaja alweer 17 maanden weg, nog 1 week en dan heb ik 6 maanden over.
De tijd gaat snel
Het lijkt wel of het steeds sneller en sneller gaat, voor dat je het weet is het over.

Laat me zien wat er allemaal gebeurt is sinds de laatste keer
Bose gaat ineens met sprongen vooruit en heeft een doopdatum voor volgende week.
Ze zij eerst dat ze het vorige week vrijdag wilde maar we vonden dat ze er nog niet helemaal klaar voor was en nu dan als alles goed gaat hebben we een doopdienst op de 5e van volgende maand.
En deze week zien we haar dan ook 3x en gaan we vooral benadrukken waarom we een profeet hebben, omdat ze dat punt lijkt te missen.
En dan Reginold gaat langzaam maar zeker vooruit we zagen hem 1x deze week en alles gaat gewoon vooruit met hem.
Abi op het zelfde punt blijft staan voor de een of andere reden we gaan deze week vooral proberen om hem naar de kerk te krijgen.
WE kregen een verwijzing van iemand die in stratfort leeft genaamd Jorge spreekt helaas geen Engels alleen portugees, ik vraag me wel eens af hoe ze het overleven in engeland zonder engels te spreken. Maar gelukkige hebben we een paar mensen in onze wijk die Portugees praten en na hem bezocht te hebben lijkt alles zeer positief hij is een oudere man en heeft een goed geloof in God en wil naar de kerk komen, we zien hem deze vrijdag dus hopelijk gaat hij de goede kant op
en dat is zo'n beetje alles wat er hier gebeurt is.
Het werk gaat goed. en ik kan niet echt meer dingen verzinnen.

Groetjes Mike

hallo Thuis

Om je vraag eerst te beantwoorden, Als het goed is kunnen jullie mij oppiken wanneer jullie naar de London Tempel gaan op de 1e of de 2e van mei.

Laat me zien wat er allemaal gebeurt is deze week

We zijn hebben ons vooral gericht op Bose en ze is nu klaar voor haar doopdienst deze Vrijdag we hadden 3 lessen met haar en het ging allemaal zeer goed.
Dus we hebben een doopdienst deze vrijdag .
En dan konden we helaas Reginold niet zien omdat zijn dochter overkwam voor een week maar als het goed is zien we hem deze week.
En dan zage we Debra weer eens, was opzich een goede les maar ze lijkt het gewoon niet te snappen.
Sam, Taabera en de kids en ze doen nog steeds zeer goed lijken meer en meer zich in de kerk thuis te voelen .
En verder dan dat moet ik zeggen dat het een hele rustige week was waar niet echt veel in gebeurt is.
dat is zo'n beetje het vrees ik.
er is niet echt heel veel gebeurt.

Groetjes Mike

Ohja er is een brief onderweg met foto's en ik ga proberen regelmatiger te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten