zondag 17 oktober 2010

Het is herfst



Hallo

Ik hou er nog steeds van om hier in London te zitten, kan wel eens mijn laaste week zijn volgende week is het weer moves en voor een of andere reden hebben we moves op maandag en hebben we dus p-day op zaterdag.

En nadat we onze intervieuws met president Patch the hebben gehad vorige week, lijkt de kans dat ik ga verhuizen vrij groot.

Oke laat me zien wat er allemaal gebeurt is,
Het is een vrij rustige maar goede week geweest.
Taabera en haar 2 kinderen zijn klaar voor de doopdienst deze vrijdag
Ze doen het goed en lijken er naar uit te kijken
En dan doet Bose het nog altijd goed ze kon helaas niet naar de kerk komen gisteren maar dan was zo'n beetje haar enige probleem. We keken met haar The Restoration en ze zei dat het goed voelde.
En dan hebben we Abi die we weer 1 keer gezien hebben hij doet oke, we zijn nu vooral aan het stressen[motiveren] dat hij alleen moet lezen.
Dan nog hebben we nog Reginold hij doet zeer goed, hij is aan het lezen een heeft zeer goede vragen en lijkt het te begrijpen, net als we gaven hem moroni 7 en dan had hij de vraag waarom satan nodig was en hebben hem geantwoord met 2 nephi 2 wat is een beter antwoord te geven dan de schriften, en hij was het er mee eens en begreep het.
Dat was zo'n beetje wat onderzoekers betreft.
het werk gaat gewoon goed vooruit. de weken vliegen voorbij

Groetjes

Mike
Ik heb het nog altijd naar mijn zin en ik moet zeggen het lijkt of de tijd sneller en sneller gaat.
voor dat je het weet gaan we weer bellen



Daar wast ik weer.

en ik blijf dus nog 1 transfer in London met elder Felt.

En alles ging goed gisteren, alleen de vader kon het helaas niet doen, dus toen hebben elder Felt en ik het gedaan.
Het was een goede dienst en met een redelijk aantal personen
dus dat was wel goed.
Voor de rest hebben we deze week Reginold gezien hij gaat langzaam maar zeker vooruit.
En ik moet zeggen dat was zo'n beetje alles wat we gedaan hebben. omdat het vooral veel geregel voor de doopdienst was.
Ik kan niet echt iets anders bedenken. het was een vrij langzame week.

En nee heb helaas de brief nog niet binnen.
ik denk dat dit zo'n beetje alles is.sorry dat het zo kort is.

Groetjes

Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten