zondag 11 april 2010

Pasen


Hallo thuis,

daar was ik weer.

En ja, ze hebben hier ook een 2de paasdag alleen noemen ze het niet zo maar het is in feite een vrije dag voor bijna iedereen.

Oke en dan deze week en ja wat kan ik zeggen het was zoeken, zoeken en nog eens zoeken en ga nog maar ff door met zoeken en niet echt veel succes met het zoeken .
Maar ach, we gaan door en doen ons best en dan als het de wil van onze Hemelse Vader is krijgen we weer mensen om te onderwijzen het maakt mij eigenlijk niet meer uit dat ik hele dagen aan het zoeken ben .
Ik heb zoiets van als ik de wil van mijn Vader in de Hemel maar doe en als dat is dat we moeten zoeken dan gaan we de hele dag zoeken.
Oke, natuurlijk heb ik nu en dan zoiets van heb er genoeg van van al die deuren maar ach dan bedenk ik altijd dat de Heer er wel een grotere bedoeling mee heeft en dat Hij het aan het doen is omdat Hij van mij houdt en wil het gene doen wat mij het meeste helpt en niet wat ik denk dat het meeste helpt.

En dan als enige echte onderzoeker hebben we Gisele alleen het gaat de verkeerde kant op met haar de jehova's getuigen klopten op haar deur en nu is ze weer aan het twijfelen en ze was de hele tijd tegen ons aan het liegen dat ze geen probleem had met alcohol .
Maar gelukkig is dit het werk van de Heer en weet je soms dingen die zij niet vertellen en kreeg ook de sterke indruk om haar er gewoon met te confronteren en het blijkt dat ze voor de laaste 10 jaar sterk aan de drank is door een omstandigheid wat gebeurde is en dat alles naar beneden ging vanaf die tijd en ze zegt; dat wij de eerste zijn aan wie ze het vertelt heeft, en met wie ze voelde dat ze het kon delen, dus wie weet.

Oke en dan generale conferentie was zeer goed ik begin er meer en meer van te houden en opgebouwd erdoor te worden alleen helaas kunnen we nooite de laatste sessie zien omdat dat van 9 tot 11 in de avond is en die niet in de kerk wordt uitgezonden en het buiten onze bed tijd is.
Er waren gewoon zeer veel goede sprekers en er werd vooral gericht op de belangrijkheid van het gezin en alles wat daar mee verbonden is en hoe de wereld goede gezinnen nodig heeft.
En ik kan mij gelukkig prijzen want ik ben op gegroeit in zo'n goed gezin. en ik kreeg nog een paar andere dingen eruit maar dat wil ik in de letterschrijven zodat ik weer iets te schrijven heb.

dat was het zo'n beetje,
Groetjes Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten