vrijdag 30 april 2010

Bijna op de helft


Alles gaat nog steeds goed met mij we zijn nog steeds hard aan het werk en nog steeds niet echt succes maar we gaan door.
Bij die andere personen, we stoppen nu en dan als ze niet echt vooruitgang maken en op het moment zijn ze er gewoon nog niet helemaal klaar voor, de vrucht is er alleen moeten we nog wachten tot het rijp is.
Heb nog geen zonnebrand gebruikt maar ik word wel al bruin dat is het voordeel van het op zoveel deuren kloppen dat je lang buiten bent .

Ja, ik heb zowat iedere straat gehad in de drie hoofd dorpen maar gelukkig hebben we nog wat andere die we kunnen proberen om te zien als het daar misschien wil lukken. We blijven gewoon proberen en geven niet op ergens zal iemand zitten die op ons wacht alleen de grote vraag is waar.
Laat me zien voor de rest is er niet zoveel gebeurt
oh ja vrijdag op zaterdag hadden we en werk over en heb ik weer een dag in Harlow besteed en dat was goed om weer heel ff een andere omgeving te zien als je steeds het zelfde ziet wordt het ook zo saai.
En dan na de werk over toen we op bij onze flat kwamen besefte Elder Zarian dat hij de sleutel vergeten was , dus eerst proberen op de legale wijzen binnen te komen en toen dat niet lukte moesten we in breken dus dat hield ons bezig voor 3 uur.


Groetjes Mike



Daar wast ik weer, ja bijna op de helft of op de top (kan ik de wijze van de top de groeten doen)
Laat me ff kijken wat er allemaal gebeurt is.
Er is nou niet echt schrikbarend veel gebeurt deze week.
Heb eindelijk mijn pakket binnen dus ik ben weer lekker aan de drop en het goede is dan ik ze met niemand hoeft te delen,omdat zij het niet lekker vinden wat kan je zeggen Amerikanen hebben en rare smaak.
Ja, we proberen nog steeds om nieuwe mensen te zoeken we blijven kloppen en we zien wel waar het schip strand.
Nog niet echt veel succes maar we gaan gewoon door.
We blijven positief en gaan door en we blijven vooral lekker kloppen.
Op donderdag hadden we zone conferentie ik weet niet maar het lijkt dan of het meer en nog meer van het zelfde is op het moment .
Er zijn dan een paar dingen die uitstaan maar het meer en deel is gewoon herhaling dus ik denken dat we een ding over het hoofd zien en we er steeds aan herinnert moeten worden.
Zondag hadden we ring conferentie hier is wel goed omdat Hitchin in de St Albans ring is net als Dunstable zag ik dus ook veel bekende gezichten van bijna een jaar geleden is goed te zien dat ze nog steeds actief zijn en nog steeds houden van het evangelie dus dat was wel een zeer positief iets.
en dat was het weer zo'n beetje voor deze week zover ik het me kan herinneren.

oh ja stop weer ff met schrijven naar dit adres want volgende week is het weer de overplaatsingen week.


Groetjes Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten