dinsdag 5 januari 2010

Nieuw Jaar


Er is niet echt nog wat gebeurt na het telefoontje het is gewoon weer op naar het normale en mijn best blijven doen.

Zondag was een vrij drukke dag we hebben een boek van mormon afgeleverd bij rea ze had al lang geleden aan de zendelingen een Afrikaans boek van mormon gevraagd maar voor een of andere reden heeft ze er nooit een ontvangen maar we hebben er een geroggelt : )
en daar was ze wel heel blij mee.
Het is raar om een Afrikaans boek van mormon te zien en proberen te lezen hij lijkt zoveel op Nederlands maar het is toch genoeg er vandaan om je af en toe op het verkeerde been te zetten.
Daarna zijn we naar Stuart geweest die nog steeds een probleem heeft om naar de kerk te komen maar als het goed is komt hij volgende week.
Dan gisteren zijn we in Baldock geweest en hebben mensen bezocht die op onze lijst stonden en daar vonden we een ouder echtpaar die vrij lang geleden gedoopt waren en vrij regelmatig bezoek kregen van de zendelingen .
Maar op een of andere reden zijn ze er tussen uitgeslipt en ze waren blij ons te zien en door gezondheids redenen zijn ze niet echt in staat om naar de kerk te komen, maar het is goed om gewaardeert te worden door hun een simpel bezoekje te brengen. Allemaal een Gelukkig Nieuw Jaar.
Omdat ik vergeten was te melden dat het moves week was deze week maar gelukkig blijft alles het zelfde in Hitchin.

Onze week was bijna een normale week hard werken en gewoon doorgaan.
woensdag hadden we een werk over met st Albans ik ging weer naar st Albans met Elder Jentsch wat een goede tijd was gewerkt daar en een beetje over het district gesproken en hoe alles ging en wat we moesten doen om ze te helpen vooruit te gaan. Dan was het alweer donderdag waar we konden stoppen met werken om 3uur en de rest van de avond lekker niets zitten doen eindelijk relaxen
Donderdag morgen moest ik naar londen voor een zendings leiders vergadering met een paar workshop wat wel goed was maar niet echt daverend.
Laat me zien deze week was niet echt iets waar veel gebeurde het was hard werken alleen het resultaat blijf een beetje uit helaas ik hoop dat ik volgende week meer te schrijven heb.


groetje Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten