zaterdag 25 juli 2009

Ja hoor weg uit Dunstable........


Zoals je kon lezen ik ga verkassen naar Aylesbury.


Maar nu over deze week we zijn onze auto kwijt geraakt er kwam een oudere koppel naar hayes en die hadden hem harder nodig als ons.
Maar het goede nieuws is Aylesbury heeft een auto, dus die paar dagen hier nog in Dunstable is niet erg.
Het is nog steeds hard werken hier, ik zit hier in een goede wijk alleen ik denk dat het beter voor mij is dat ik ga samenwerken met een andere companion zodat ik nog meer kan leren.
En voor de rest we hebben Helen dichterbij haar doopdatum geholpen en we zijn andere aan het voorbereid en nieuwe aan het zoeken en ik had de mogelijkheid om dinsdag met Elder Jensen samen te werken hij zat in de zelfde mtc groep als mij dus dat was we heel leuk om te kijken hoeveel vooruitgang we gemaakt hebben in die 1.5 maand.
En hij is echt geweldig om mee samen te werken omdat we op de zelfde level zitten en we elkaar de kans geven, want meestal is het voordat je onderuit kan gaan springt je trainer er in maar het was ff goed hoe het zonder trainer is en het ging allemaal wel goed.
en ik ben nu een beetje bezig met spullen pakken en voorbereiden om morgen weg te gaan.

en dat was het denk ik weer.
gr Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten