maandag 18 mei 2009

nog heel ff

hallo allemaal



hier een update van mij

eergister een gezellig afscheidsfeestje gehad waar veel vriend en familie enzo was dus kortom een hele gezelige avond.

gister mijn afscheidsdienst en ik moet zeggen tot het avondmaal viel de spaning mee omdat ik het nog niet echt besefde dat het bijna zo ver was alleen tijdens het avondmaal begon ineens heel hard het besef te zijn dat het daad werkelijk zover was.
terwijl mijn pa, paul, marco en joey aan het ronddienen waren en ik naast mijn broer achter de avondsmaal tafel zat.
na de toespraken enzo aangesteld als Elder Speksnijder
wat nog steeds niet 100% tot mij door gedrongen is maar ik weet wel dat het over 4 dagen moet gaan gebeuren dus op naar Preston.
ga morgen nog de laaste injectie halen en de laaste spullen kopen vandaag al 50 pond gehaald het is ff wenen aan het geld maar dat gaat allemaal goed komen.
overmorgen ff test inpakken kijken als ik rond de 2x 23 killo zit.
dat was me update voor vandaag binnenkort meer.
groetjes,
Elder Speksnijder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten