maandag 20 april 2009

de laaste voorbereidingen

hey het is weer een tijd geleden dat ik het heb geupdate heb dus dat gaan we maar weer eens doen.
Gister mijn laaste jovo kerk dienst gehad (bij de volgende zit ik al in preston)
het is nog steeds raar als je bedenkt dat ik over 4 weken al elder ben en voor dat je het weet zijn die 4 weken voorbij.
momenteel gewoon nog wat dingen aan het kopen en inpakken alvast en het lijkt wel als die lijst maar niet korter wil worden maar we slaan ons er wel doorheen.
heb mijn vlucht gegevens al binnen en ik vertrek op de 22e om 11.40.
en mijn afscheids feestje zal de 16e zijn en iedereen is uitgenodigt.
en mijn afscheids dienst zal de 17e en dat wordt ik gelijk aan gestelt en ook daarvoor geldt iedereen is uitgenodigt.
en ja voor de rest ga ik nog gewoon elke vrijdag gezellig met mijn oma naar de tempel waar ik keer op keer de geest weer kan voelen en keer op keer luister naar alle kennis die je daar ontvangt.
nou dit was mijn mijn update weer en ik voeg binnen wel weer een update bij.

gr Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten