donderdag 28 april 2011











Zondag 8 mei zal Mike zijn eerste toespraak geven weer op Nederlandse bodem.
In Rotterdam 2 in de avondmaalsdienst Begint om 11.20 uur

Hey 25-4-2011

eindelijk de laaste email
wat ging de tijd toch snel er zijn 2 jaar voorbij, ik moet zeggen ik kijk er op vooruit om jullie te zien in London.
ben al langzaam aan het inpakken en aan het voorbereiden op die dag.

laat me zien deze week hadden we dan de doopdienst van Geoff en dat ging allemaal zeer goed en hij is zeer blij en geniet er van.

het voelt raar om te bedenken dat mijn zending zo goed als over is en dat we doorschuiven naar het volgende punt in mijn leven, en mijn leven thuis weer oppaken en en de dingen doen daar die ik moet doen, weer naar school enzo.
ik weet niet, ik heb gemixte gevoelens over dat mijn zending er opzit aan de ene kant jammer om dit achter te laten en aan de andere kan ben ik ook wel heel erg naar het vooruit kijken om jullie weer te zien en te zien dat ik het voltooid heb en het een goede herinnering is.
ik zie jullie volgende week wel.
en als alles goed gaat zie ik jullie volgende week

groetjes

Mike


Hallo thuis 18-4-2011

Daar was ik dan weer.

De doopdiensten waren geweldig alles ging goed en ze waren allebei zeer gelukkig en voelde dat ze het goede gedaan hadden en zijn gewoon super sterk.
en de rest van de week was vrij goed we hadden een helehoop afspraken.
we hebben dan Saurab en Janis de gedoop zijn deze week ze zijn echt super end geniet van alles .
en dan hadden we nog 4 andere personen in de kerk
Joanna ik weet niet als ik eerder over haar verteld heb ze komt uit Polen en deze week besloot ze dat ze dat ze zo snel mogelijk gedoopt wil worden dus hebben we beslooten haar op de 28e te doopen en als alles goed gaat moet dat lukken
en dan hebben we Geoff hij is super sterk hij slaagde voor zijn doop intervieuw en deze week is dus alles klaar maken en dan de doopdienst op zaterdag.
en dat zijn dan de hoofd mensen waar we mee werken en ze zijn echt super.
en dan hebben we nog een helehoop die in het begin zitten en ze gaan langzaam vooruit.

dat was het zo'n beetje voor deze week

oh ja we gaan naar london voor zone conferentie op donderdag en dan een leiders vergadering op vrijdag

zie jullie snel

Groetjes,

Mike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten